Tuesday 31 January 2012

DIY Spray Sport Rim..

Nice kan?? Ni la bunga tayar depan yang baru beli aritu..

Satu hari yang sangat spontan

Selepas aku buat Root Canal dgn dentist aku

pada pagi Tahun Baru Cina 2012 yang lepas aku decide nak DIY spray rim aku..

so memandangkan CNY pada pagi tu aku terus ke Ace Hardware IOI Mall Puchong

untuk dapatkan spray yang aku berkenan


Kerja membasuh rim telah siap dan mengeringkannya

lepas tu Undercoat dengan Flat Black Nippon Paint PYLOX Spray Can..


Kasi tanggal semua sekali senang nak buat kerja..


Kerja mengecat bersambung di Bilik Setor..

sebabnya??

hujan daaa...

kalu tak siap hari tu jugak jawabnya keta aku kena gantung tengah jalan la..

tu pasal kerja mengecat kena sambung kat Setor..

Nippon Paint PYLOX 313 Metallic Olive Green kaler yang menjadi pilihan..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin